دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1028276
تعداد نوشته ها : 4306
تعداد نظرات : 4
 روايت 91
-----------کد لوگوي ما--------- ----- ------
----
Rss
طراح قالب
عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت: براساس مصوبه شوراي تبليغات، تبليغ كالاهاي خارجي كه مشابه داخلي دارد ممنوع شد.

فارس: سيد جواد زماني درباره تبليغ كالاهاي خارجي در شهر تهران اظهار داشت: علت تبليغ كالاهاي خارجي در بعضي از بيلبوردهاي شهر تهران به دليل اين است كه قبل از اقدام به ممنوع شدن تبليغ كالاهاي خارجي قرار دادها بسته شده بود.

زماني بيان داشت: براي رونق گرفتن توليدات داخلي بايد تبليغات كالاي خارجي را ممنوع يا محدود كنيم؛ تبليغ مستمر اجناس خارجي در رسانه‌ها و معابر شهري و صحبت كردن در زمينه حمايت از توليد ملي با يكديگر همخواني ندارند.

وي افزود: امسال به نام حمايت از توليد ملي نامگذاري شده است اما هنوز در عمل شاهديم  گام‌هاي موثري را براي حمايت از توليد ملي برنداشته‌ايم.

سخنگوي كميسيون اجتماعي مجلس با بيان اينكه بهترين تبليغ براي اجناس داخلي كيفيت بالا و قيمت مناسب آنهاست، گفت: برخي از مردم كالاي چيني را كه كيفيت پاييني دارد به دليل ارزان بودن مي‌خرند

زماني ادامه داد: توليد كننده داخلي براي فروش بيشتر اجناس خود و ترغيب مردم به خريد اجناس ايراني بايد كيفيت محصولات خود را بالا برده، خدمات پس از فروش مناسبي را به مشتري عرضه كرده و از سوي ديگر قيمت مناسبي را براي فروش انتخاب كند.

سخنگوي كميسيون اجتماعي مجلس در پايان افزود: براي حمايت از توليد ملي بايد به صنايع كمك كرد تا قيمت تمام شده كالاهاي خود را ارزانتر تمام كنند و بر كيفيت توليداتشان نظارت كرد.


دسته ها : توليد ملي
X