دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1027222
تعداد نوشته ها : 4306
تعداد نظرات : 4
 روايت 91
-----------کد لوگوي ما--------- ----- ------
----
Rss
طراح قالب
امام جمعه بجنورد:
تحقق توليد ملي نيازمند مشاركت دولت و مردم است

خبرگزاري فارس: امام جمعه بجنورد تحقق توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني كه امسال از سوي مقام معظم رهبري به اين نام مزين شده است را نيازمند مشاركت دولت و مردم عنوان كرد.

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد، آيت‌الله حبيب‌الله مهمان نواز در آيين نماز جمعه اين هفته مركز خراسان شمالي در مصلاي امام خميني (ره) اظهار داشت: اتكا بر توليد ملي موجب خودكفايي ملي سبب مي‌شود و همه مسئولان بايد با همدلي بيشتر براي تحقق اين پيام تلاش كنند.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه مهمترين مسئله‌اي كه بايد همه افراد و مديران آن را دنبال كنند، سرمايه‌گذاري و رونق‌بخشي توليد داخلي كشور برشمرد و اظهار داشت: دشمنان براي ضربه وارد كردن به نظام جمهوري اسلامي همه تلاش و توان خود را به كار بسته‌اند.

وي گفت: هم مردم و هم مسئولان بايد با تدبير براي حل مشكلات كشور بكوشند و تهديدها را به فرصت براي نظام تبديل كنند.

امام جمعه بجنورد بهره گيري از تمام ظرفيت‌ها موجود در كشور را از ضروريات عنوان كرد و اظهار داشت: بدون شك مي‌توان با  بسيج تمامي امكانات و تلاش بيشتر و توجه به توليد ملي پيشرفت روز افزون نظام اسلامي را فراهم و زمينه خودكفايي و استقلال كشور را به وجود آورد.

عضو مجلس خبرگان رهبري در بخش ديگري ضمن گراميداشت ايام فاطميه، تاريخ زندگي پربركت حضرت فاطمه‏زهرا (س) را مورد اشاره قرار داد و گفت: ايشان مادري نمونه و همسري واقعي، دلسوز و فداكار براي امام علي (ع) بودند.

وي تأكيد كرد: بايد همه زنان  و دختران جامعه اسلامي آن حضرت را به عنوان الگوي خويش در تمام ابعاد قرار دهند.


X