دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1032865
تعداد نوشته ها : 4306
تعداد نظرات : 4
 روايت 91
-----------کد لوگوي ما--------- ----- ------
----
Rss
طراح قالب

نماينده مردم شيروان در مجلس:

اساس توليد ملي بالندگي اقتصاد كشور است

خبرگزاري فارس: نماينده مردم شيروان در مجلس شوراي اسلامي گفت: اساس نامگذاري امسال به عنوان سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني از سوي رهبر فرزانه انقلاب براي بالندگي اقتصاد كشور است.

محمدرضا حسين‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اينكه نامگذاري سال جاري به نام سال  توليد ملي در تداوم جهاد اقتصادي نام و انتخاب با مسمايي است، اظهار داشت:  توجه به توليد ملي در شرايط كنوني نياز اساسي كشور است و احساس مي‌شود با بحث هدفمندي كالاها در سال جديد كاملاً مرتبط است.

وي تصريح كرد: اگر به توليد ملي اهميت داده شود قطعاً رشد و توسعه اقتصادي كشور را بيشتر شاهد خواهيم بود.

سخنگوي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي افزود: بايد به اين نياز جدي و اساسي كشور هم از ناحيه توليد كنندگان با افزايش كيفيت محصولات  و هم از سوي مردم با خريد كالاهاي ايراني زمينه تحقق منويات رهبري در نامگذاري امسال با نام توليد ملي حمايت از كار و سرمايه ايراني فراهم شود.

وي حمايت از توليد ملي را سبب شكوفايي اقتصادي كشور دانست و گفت: بسياري از محصولات توليدي در كشور كيفت لازم را نسبت به مشابه خارجي داشته و بايد مردم اقبال بيشتري در اين زمينه نشان دهند.

حسين‌نژاد همچنين توجه به توليد ملي را در كاهش وابستگي به محصولات خارجي مؤثر خواند و افزود: به طور حتم با حمايت از توليد و سرمايه‌گذاري در داخل كشور مي‌توان از وابستگي‌ به محصولات خارجي به طور كامل رهايي يافت.

وي اضافه كرد: تنها راه مقابله با تهديدهاي و تحريم‌هاي اقتصادي دشمنان عليه نظام اسلامي، توجه به توليد ملي است.

سخنگوي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه مجلس و دولت بايد در سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني با برنامه ريزي هماهنگ بتوانند اين شعار مهم را در عرصه اقتصاد ملي به يك باور عمومي تبديل خاطرنشان كرد: با تحقق اين مهم  زمينه براي شكوفايي هرچه بيشتر اقتصاد كشور مهيا خواهد شد.


X